Om du ønsker å reklamere på en ordre har vi behov for å vite din referanse, vårt ordrenummer eller fakturanummeret. Vennligst bruk vedlagte skjema ved innsending av en reklamasjon. Last ned skjemaet her:
reklamasjonsskjema-multioptikk-
Individuelle løsninger og spesialglass fra Multilens:
Reklamasjonen bør sendes inn til oss innen 3 måneder etter leveringen har funnet sted.
Standard løsninger:
Standard artikler bør sendes inn til oss innen 3 måneder etter leveringen har funnet sted. Alle standardvarer skal leveres tilbake i originalemballasjen.
Hvis du ikke er fornøyd med produktet så kan det returneres til oss med følgende kriterier:
- Produktet må være ubrukt
- Emballasjen må være intakt uten skader
- Produktet kan ikke være utgått
Produktet må være i salgbar stand.
- Hvis produktet blir returnert innen 30 dager, vil vi kreditere hele beløpet.
- Hvis produktet returneres etter 30 dager, vil vi kreditere 80% av beløpet.
- Vi krediterer ikke hvis produktet returneres 180 dager etter utsendelse.
Reklamasjonen sendes til:
MultiOptikk as, Haslevollen 3c, 0579 Oslo.
Merkes med kunde, ditt navn, din referanse, vårt ordrenummer eller fakturanummer.
Vi ønsker at du skriver hva reklamasjonen gjelder når du sender inn.